Fatoş ,   Slm Dj Baran tekrar slmlar olsun sıradaki parcayı ve şiirini biricik arkadasım elif tekine gelsin.fatoş...          |           Helin ,   Slm herkese tekrar.sıradaki parcayı biricik halam mercana ve kuzenlerime,izmirde suan sizi dinliyen dayılarıma zencirkiran ailesine anneneme,ve antepde olan biricik babanneme büyübabama gelsin.dilinize saglık...          |           gökcay (almanya ) ,   İyi akşamlar ve iyi yayınlar baran abiii ...          |           Hasret (Zürich) ,   ... Detay          |           Nilüfer (Stuttgart) ,   ... Detay          |           mehmet zencirkıran (izmir) ,   sıradaki parçayı isviçrdeki seher ablam ve yeğenlerime gelsin onları çok seviyorum slmlar...          |           Zilal (Almanya) ,   ... Detay          |           Zilal (Almanya) ,   ... Detay          |           Salih (Stuttgart) ,   ... Detay          |           DJ GECE YAGMURU ,   ... Detay          |           ? (Zürich) ,   ... Detay          |           Cankut Yüksel (Zürih) ,   Merhabalar, Basarili yayinlar diliyorum.. ...          |           ayşe şahin (gaziantep ) ,   iyi akşamlar baran şiirleriniz çok güzel çok etkiliyo beni anılarımı gözümün önüne getiriyo. ağzınıza yüreğinize sağlık. başarılarınızı devamını diliyorum.... Detay          |           mehmet doğan kapella (gaziantep ) ,   baran abi seni böyle tv ekranlarında görmek çok güzel. uzun zaman oldu görmedim ulaşamadım sana abicim gözüm kardeşimiz radioda olduğunu söyledi hemen bağlandım programa. seni çok özledik be baran abim gözüm durmadan adını anıyo burda biz arkadaş ortamında adını devamlı anıyoruz. seninle çok güzel günlerimiz oldu inş gelirsen görüşelim abicim neyse iyi yayınlar seni dinlemekteyim şuan ağzına yüreğine sağlık sesin hiç deişmemiş abicim valla içim geçti seni görünce bi tuaf oldu ah be eski günler. söylediğin bütün şiirler benden yanlızca sana gelsin abicim iyi yayınlar ... Detay          |           Mercan (Stuttgart) ,   ... Detay          |           Elif (Isvicre) ,   Iyi aksamlar dj baran ben elif,yine o güzel siirlerini dinleme firsatimiz oldu,cünki senin sesinden dinlemek bir baska ve siradaki siirin dikici ailesine kuzenlerime ve biricik esime gelsin..herkesede selamlar buradan....          |           Fatoş (Stuttgart) ,   İyi akşamlar Dj Baran bu güzel şiirler yüregin için sagol.ayrıca suskunu unutmuyalım hakını yemiyelim.şiir ve türküler birleşince tadına doyulmuyo.sizden çavreşamın sarkısını istiyorum.Stuttgartan Fatoş... Detay          |           Fatoş (Stuttgart) ,   İyi akşamlar Dj Baran bu güzel şiirler yüregin için sagol.ayrıca suskunu unutmuyalım hakını yemiyelim.şiir ve türküler birleşince tadına doyulmuyo.sizden çavreşamın sarkısını istiyorum.Stuttgartan Fatoş...          |            ,   ... Detay          |           Helin (Zürich) ,   Slmlar olsun,programınız ve türküler güzel şiirler harika,bizim şu Gurbeteki özlemimize,hasretimize,ve birazda olsa dertlerimize tecrüme oluyosunuz güzel türkülerle, ,sıradaki parcayı tüm seven yüreklere olsun...iyi yayınlar helin:)...          |           gözüm memet (gaziantep ) ,   selam baran abi nasılsın napıyon bu aada hayırlı akşamlar diyelim türküleriniz ve şiirlerinizi dinlemek çok güzel ikinizinde ağzına sağlık abim. sohbetlerinizde bu arada güzel :) tek sorun tv onuyo abicim.... Detay          |            ,   ... Detay          |           Mustafa (Glattbrugg) ,   İyiakşamlar,ellinize saglık yayınınız çok güzel sıradaki parçayı tüm akrabalarıma gelsin.Almanya,antep,izmir, herkese slmlar olsun...yayınınızın başarısı devam etsin,Mustafa...          |           Sevinç (Zürich) ,   Slm Dj baran yayınınız cok güzel yüreginize ellinize saglık.türküler özümüz ve sözümüz bizi mahrum koymayın.Sevinç...          |           deniz bey (afyon ) ,   bülent ersoydan tutkunum sana...          |           deniz bey (afyon) ,   iyi geceler gecenin yağmuru senin sesinden bir parca dinlemek cok güzeldi tşkr ederim ağzınıza sağlık senden son bir isteğim olacak bu parca sadece ve sadece canımdan cok sevdiğim eşim meral hanım için gelsin tşkr ederim...          |           deniz bey (afyon) ,   sevgili gece yağmuru cok güzel puroğram sunuyorsunuz valla bırakıp gidesim yok sizişuan saat burada 01.38 oldu ama olsun uykusuz gecelere deyer sizin puroğramınız için sizden bir istek daha istesem cokmu olurum acaba diye düşünmeden edemiçem calmasanızda darılmam..calarsanız içvicrede olan eşim cok sevdiğim meralim için adamım sın parcasını sizden dinlemek isteriz eşimle beraber cok tşkr eder iyi geceler dilerim.....          |           nuriye (istanbul) ,    selam abi pragramınız harika gidiyor Daha senden gayri aşıkmı yoktur,yorumlarsanız sevinirim ...          |           MELEK (isvicre) ,   slm yine ben :) ümmet celik den ayrilik rica ediyom tüm dinliyecilere gelsin benden...          |           MELEK (isvicre) ,   slm hayirli yayinlar islam yildiz dan özlüyorum rica etsem benden herkese gelsin simdiden tskr ederim...          |           Arzu barış (Brugg) ,   İyi akşamlar isviçrefm ailesi selam gece yağmuru programa çok güzel bir giriş yaptın kalp kalbe karşıymış bende kıvırcık aliden kurban olduğum türküsünü isticektim ama dahadada güzel oldu senin sesinle yüreğine sesine sağlık kolay gelsin hayırlı akşamlar...          |           erdem ,   Tarkan Hatasiz Kul olmaz ...          |           suzan ,   selamlar sorunsuz yayinlar dinlerim gece yagmuru süpersin yine selcuk balci hasret uzun bir yol ricamdir ...          |           tufan (winterthur) ,   slm gece yagmuru iyi yayinlar. senden niran unsal ozcan denizden aklim hep sende sarkisini rica edecektim. iyi aksamlar... Detay          |           Fatoş ,   Mutlu akşamlar ıyı yayınlar dılıyorum hoşgeldınız evlimize bu yayınınız için tşk benım isdedımı çalarsanız memnun olurum şimdiden tşk intişardan su gibi gözlerin yagmur bahar...          |           Esra (Zürich ) ,   iyi aksamlar gece yagmuru..hayirli yainlar dilerim...senden bir isteyim olacak :) tarkan dan "asla vazgecemem parcasini istiyorum :) tüm sevenlere gelsin benden ... cok tsk ederim iyi aksmalar ...          |           deniz (afyon) ,   slm gece yağmuru puroğramınızda başarılar dilerim..sizden bir isteğim olacak calarsanız sevinirim bedia akartürkten gayrı dayanamam bu hasrete yabenide götür yada sende gittme cok tşkr.ederim...          |           UTKU (TURKIYE) ,   SELAM IYI GECELER KOLAY GELSIN TURKIYEDEN GURBET ELE ISVIÇREYE SELAM SAYGI SEVGILER KENDI SESINIZDEN BI TURKU RICAM ETSEM SAYGILARLA......          |           yusuf (istanbul) ,   iyi akşamlar iyi yayınlar sizden bir türkü istiyorum barış çetinsen oy kara gözlüm başimın belası çalarsanız çok sevinirim...          |           Fatoş ,   Iyi akşamlar iyi yayınlar dılıyorum benım işdemısın çalarsanız memnun olurum tşk Aynur doğandan yar ben sana eş olamam ...          |           deniz (afyon ) ,   iyi yayınlar kış masalını calarsanız cok sevinirim afyondan deniz.........          |            deniz mert ,   muazzez ersoydan vurgun parcasını canımdan cok sevdiğim sevdama gelsin ...          |           deniz mert (afyon ) ,   coknekadar mutlu ettiniz biz tşkr ederim kardeşim diçey hnmmmmm allahta sizi mutlu ettsın inşşş merali cok sevdiğimi söylermısınız lütfen...          |           Nuri akın (Turkey,Malatya) ,   Hadi buda benden olsun :) Aşk, acısı acısı ile dünyadaki en acı,tatlısı ile dünyadaki en tatlı, en kötü, en güzel, en dayanılmaz, en vazgeçilmez şeydir.İstek parça ise Ebru Gündeş Araftayım...          |           deniz mert (afyon) ,   sevgili içvicre fm ben türkiyeden dinliyorum şuan sizi bir ister parca calarsanız gercekten cok mutlu edersınız içviçrede yasayan canımdan cok sevdiğim güzel karım meral istemihan için sibel candan kış masalı lütfen cok rica ediyorum ...          |           Tufan ,   slm Gökcencan tekrardan hosgeldin. Ben senden konuyla ilgili bir sarki isticem Baha dan ask acisi. iyi yayinlar ...          |           Gülçin (İzmir) ,   Madem konumuz aşk acısı "eksik bir şey mi var?" şarkısı benden herkese iyi yayınlar :)...          |           Didem ,   ... Detay          |           arzu ( kelebek ) ,   slm gökce..iyi yayinlar. gönlünden gecen bir sarkiyi bizleri dinleyen isvicre fm dinliyicilerine calarsan sevinirim..iyi yayinlar dilerim.....          |           kaan (bursa) ,   Yadeller aldı beni çalarsanız sevinirim.Teşekkürler...          |           KARA (istanbul) ,   iyi akşamlar secimler super emegine yüregine saglık zeki mürenden kahır mektubu mümkünse kısa versiyonunu rica etsem tüm sizi dinleyen gönül dostlarına gelsin emeginize saglık tesekkürler......          |           BEYAZGÜL ,   arzucum yeni yasim huzur mutluluk ve sağlıklar getirsin bitanem allah seni hiç daraltmasin ins iyiki varsin canim senden sana bir eser rica edeceğim kabul edersen Gökhan sezenden *** sen uzakta bir yıldız ** bu sana gelsin cnm benim öpüyorum seni cokkkkkkk.........          |           Hasan (AG) ,   Kelebek Abla merhaba. Yayın ekibinize iyi yayınlar, İsviçre FM'i dinleyenlere keyifli dinlemeler diliyorum. Doğum gününmüş; ad günün kutlu olsun. Her şeyin gönlünce olmasını diliyorum. Geçen hafta yaştan bahsetmiştin, aynen düşündüğün gibidir. TSM konulu bir şeyler yazacaktım, mesaj uzun olmasın diye vazgeçtim. Bu akşam Adnan Şenses ''Yaralı Ceylan'' der mi? Şimdiden teşekkürlerimi iletiyorum....          |           kara (istanbul) ,   iyi akşamlar iyi yayınlar isvicreye kucak dolusu saygılar sevgiler ana vatandan sesininizin ulaştı tüm gönül dostlarına kucak dolsunu saygılar bülent ersoydan dogum günün eseri yalnız ve yalnız size gelsin dogum günüz en içten dileklerimle kutlarım ...          |           Nur ( Bden) ,   Yıne ben bu seferde sızın secdıgınız bır parcayı beraber seslendıre bılırsınız. Sımdı den tskurler ....          |           jale (zürich) ,   iyi aksamlar ,,sanatci arkadasimiz ali akyola basarilarinin devamini dilerim..istegim uyan sunam olacak benden sevdiklerime ve gurbette yasayan gönül dostlarina gitsin..iyi yayinlar dilerim suskun..saygilar...          |           Nur (Baden) ,   Iyı geceler ıyı yayınlar. Programınız hayırlı olsun, ınsallah her persembe sızlerı dınlemekden bızlerı mahrum etmezsınız. Alı beyden suva vıden Yalı capkını nı rıca edıyorum. Slamlar...          |           Fatoş ,   Turenıze gönlünüze saglık bu gece ıçın tşk ıyı geceler dılıyorum benım ıyıyım irem derıcıdenkalbımın tek sayıbıne...          |           Fatoş Engın ,   Guzel yayın akışı tşk ıyı yayınlar dılıyorum yetkın karakayadan Gül'ün ömrü benim olsun ...          |           Esra (Zürich ) ,   Yine ben:) kusura bakma gece yagmuru..bir istegim daha olacak..hayatima anlam katan cok sevdigim bir insana gelsin..o bilir.."selcuk balcidan gel Sar beni" iyi aksamlar dilerim :) ...          |           berfin ,   çok içten okuyorsunuz yüreginize salık...          |           nur ay (g.antep) ,   slm ben g.antep nur başarılarınızın devamını dilerim emeklerinize sağlık süper yayın için tşkler gece yağmuru benim isteğimi çalarsanız m. olurum isviçreden suzana ve isviçre fm dinleyenlerine gelsin gecelerimi al ricamdır ...          |           Özlem (St. Gallen) ,   Iyi aksamlar iyi yayinlar Hasan bu güzel yayinin devamini dilerim yüregine sesine saglik Ebru Gündes den Dert Fasli parcasini calarsan Sevinirim...          |           Nurten Sahin (Wetzikon ) ,   Slm slm , evimize h.g gece Yağmur'u 😊 Gerçekten çook güzel başladın yine programa " ben Zara dan bir Müslüm parçası isteyecektim ., 😉senden vazgeçmen parçasını bu Parça tüm sevdiklerime ve size gelsin 😄tekrar başarılar...          |           berfin ,   yayın akışınız güzel 1 türküde ben istiyim seçimi size bırakıyorum tskler.....          |            ,   Hayırlı akşamlar ıyı yayınlar sızden rıcam bunu çalarsanız memnun olurum tşk atıf susmamdan ölümsüz sevdım ...          |            ,   Barış çetınden oy kara gözlüm başımın belası ...          |           Esra (Zürich ) ,   Iyi aksamlar gece yagmuru :) öncelikle sana boyle guzel bir program sundugun icin tsk ederim :)severek dinliyorum.. cok güzel gidiyorsun :) bir istek istiyorum "özcan denizden ellerimi tut ellerinde kalsın" bu sarikda sana gelsin :) deliii seniii hehe... herkese slm olsun .. iyi aksamlar ve hayirli yayinlar dilerim gece yagmuru......          |         
20 Aralık 2014 Cumartesi   

Lütfen Flash PLayer Yükleyin
Buradan.

  Anasayfa  |   Sohbet  |   Programlar  |   Programcılar  |   Yayın Akışı  |   Haber Arşivi  |   Radyomuz  |   Sitene Ekle  |   Sunucu Ol  |   Videolar  |   İletişim  |

Gökçen'li saatler Sali ve Persembe akşamlari saat 21.00...

Sevgili dinleyicilerimiz Gökçen'li saatler Sali ve Persembe akşamlari saat 21.00 - 23.00 arası canlı yayında sizlerle Devamı...

Dj Arda ile Gecenin Matemi Pazartesi ve Persembe 23.00 ...

Dj Arda ile Gecenin Matemi Pazartesi ve Persembe 23.00 ile 01.00 arasi sizler ile Devamı...

Dj kelebek Pazartesi,Carsamba ve Cuma günleri 19.00 ile...

Dj kelebek Pazartesi,Carsamba ve Cuma günleri 19.00 ile 21.00 arasi sizler icin sectikleri ve sizlerin istekleriniz ile müzige doyacaksiniz Devamı...

 
1
Sibel can
kis masali
Dinle  
3
Kibariye
Kac kadeh kirildi
Dinle  
4
Linet
Adini sen koy
Dinle  
5
Ferhat Göcer
Saril bana
Dinle  
7
Oğuzhan Koç
Her aşk birgün biter
Dinle  
6
Sila
Saki
Dinle  
9
Orhan Ölmez
Tanrı istemezse
Dinle  
8
Sıla
Zor Sevdiğimden
Dinle  
9
Yudum
Esmesun Ayruluk
Dinle  
2
Haktan
unuttum
Dinle  
 
 
 
 Saatler
Program
   00.00 - 24.00 Isvicre FM Karisik Müzik paylasimi>>>AUTO Yayin
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 
ANKET
26.11.2013
Hangi programimizi Takip ediyorsunuz..?
Sabah Günaydin isvicre Programi(17)
Dj Arda Gecenin Matemi Programi(44)
Camilerden Canli yayin Dini sohbetler(6)
Dj Ali ve Yasin ile Spor Programi(2)
Dj Kelebek Canli Yayin (53)
Ozan Yörükoglu Canli yayin Cenevre`den (16)
HAFTANIN BİYOGRAFİSİ / TÜMÜ
Sertap Erener Biyografi
 

Tüm Hakları Saklıdır. | All Rights Reserved | Copyright © 2013 *   Dj İstek Paneli