ali karababa (türkiye konya) ,   slm ozan bey konyadan dünyaya slm olsun iyi akşamlar iyi yayınlar bugünkü isteğim ramazan koyuncudan kahbe felek değirmenin döndümü adlı parçayi istiyorum buparçayı değerli arkadaşlarım İsmail değirmenci bayram kabadayı ve sizler için istiyorum...          |           ismail degirmenci ,   bayram kabadayıdan bir barça çalarsanız sevinirim dinleyen herkeze gelsin selamlarımla iyi yayınlar...          |           adem bolakar (almanya) ,   sayin ozanim hayirli yayinlar hastane önünde incir agaci butürkü tüm gurbette olanlara gelsin ve bayram bolakar idris kacara gelsin tesekür ederim yörük oglu ozanim tesekürler saygi ve sevgilerimi sunarim adem bolakar....          |           zeynal (Bursa gemlik ) ,   Nazan Öncel Tarkan ~ Hadi O Zaman rica etsem arzu hanım.....          |           zeynal (Bursa gemlik ) ,   arzu hanım ilk şarkınızdan sonraki parçanız bana bursa gemliye gelsin lütfennn güzel yayınlar dilerim bursa gemlikten sevgi selamlar.....          |            ,   ...          |           Nüvit Duran (isvicre solothurn) ,   Kendiside Isviçre dogumlu olan Cüneyt Cakim dan "Geceler kör dilsiz" isimli sarkisi, veya "Yerin Dolmaz" , veya "Ruh" isimli sarkisini çalarmisiniz? Sevgiler Selamlar N. Duran... Detay          |           Cemil Damacıtez (İstanbul beyoğlu) ,   Sibelcan Ve Halil Sezaiden Galata Şarkısını Calarsanız Cok sevinirim İyi Yayınlar ...          |           Cemil Damacıtez ,   ...          |           emrah çakıcı (adana) ,   selamun aleyküm ağır ketiye dilemin parçasını çalarsanız ve can dostum ahmet şeker e gelirse sevinirim...          |           adem bolakar (almanya) ,   sayin ozanim sizden bir isdegim olacak ilk okul arkadaslarima gelsin nusret filikci ve hayri filikci ve cemil patlar gelsin kara tiren tesekür ederim....          |           Sait (Zug) ,   Merhaba Abicim, Iyi yayinlar,sesinize yureginize saglik.Arif Sag'dan Yolver Daglar rica edebilir miyim? Saygilar Abicim....          |           özcan çakıcı (adana) ,   selamun aleykum ( Engin Nurşani)den ağlatma gelem parçasını can usta çalarsa sevinirim... amcaoğlu emrah çakıcı ya gelsin......          |           mesut özçoban (antalya elmalı) ,   iyi akşamlar zekirya abi iki nimetim var calarsan sevinirim ozan guruba selam lar...          |           adem bolakar (almanya) ,   hayirli yayinlar abim kolaygelsin masallahin var saygi ve sevgilerimile adem bolakar....          |           saygın sevıngen (ıstanbul tuzla) ,   Sıbel karabas.tan zor kırve adlı parcayı calarmısınız bu eser dınleyen herkese gelsın Iyı yayınlar...          |           murat umucu (freising/almanya) ,   slm abi musafirlikteyim abi siradaki parcayi bülent bey ve murat umucu ve adem bolakar gelsin... Detay          |           ismail degirmenci (konya) ,   neşet ertaş karadır şu bahtım kara eyvah dinlen herkeze gelsin selamlarımla...          |           ali karababa (konya türkiye) ,   iyiyayınlar ozan bey ben bir isteğim daha var tufan altaş dan mektup yazaram mektup şimdiden teşekkürler yayınlarsanız sevinirim...          |            ,   ismail degirmenciye ..HÜDAVER HANIMIN BİR ŞİRİ GÖNDERİYORUM OKURSANINZ .....Bir umuttu bakisim.. giderken son bir defa donup bakmadin ardina.. umudumu da aldin gittin..donmeyeceksin bilirim..umudumu yol yaptin bastin yuregimi hal ettin..bir kor biraktin icimde..sana olan sevdam kivilcimdi.attigin kor volkan oldu tutusturdu sevdami..icimdeki bu atesi ne yagan kar dindirir ne de tekrar bakisin..sen yine de gitt..giden mi zor kalan mi dersen, kalan alevden bir KOR.. ...          |            ,   sevgili fotografçı arkadaşım sayın ismail değirmenci için ..sacımın akına bakma sevdiğim türküsünü çalarsan sevinirim ..saygılarımla. yörük ozanım...          |           özcan çakıcı (adana) ,   selamun aleyküm kusura bakmayın tekrar rahatsız ediyorum. son parçamı yerine getirirseniz sevinirim (yavuz bingöl) den suzan suzi parçasını çalarsanız sevinirim......          |           ismail degirmenci (konya) ,   neşet ertaş yolcu mümkünse bu parça başta üstat bayram kabadayı fotograf sanatçıları ali karababa hasan karaca gülay erkan latif çagır ayrıca sesinizin duyan herkeze gelsin saygılar selamlar ...          |           mesut özçoban (antalya elmalı) ,   selam hayırlı yayınlar zekirya abi ne oğluna guven ne kızına guven calarsan memnun olurum ...          |           Sait (Zug) ,   Abicim Turkulerimizi dinledikce dalip gidiyorum uzaklara, yureginize sesinize saglik. "Yigit Muhtaç Olmus Kuru Sogana" rica edebilir miyim?...          |           ali karababa (konya türkiye) ,   iyiyayınlar konya dan dünyaya slm olsun benim isteğim canan başkayadan aşanbilir karlıdagın ardını parçayı istiyorum bu parçayı İsviçre fm çalışanlarına ve tüm fotografçı dostlara armağan olsun iyi yayınlar ozan bey...          |           abdullah çakıcı (adana) ,   selamün aleyküm her güzelin kahrı çekilmezmiş parçasını çalarsanız sevinirim..çok sevdigim babama gelsin yani can ustaya.. ve asakerde olan kardeşim ömere gelsin... ellerinizden öpüyorum......          |           Sait (Zug) ,   Merhaba Abicim, Iyi yayinlar siradaki butun parçalari sesinizin ulastigi herkese armagan ediyorum!Saygilar Abicim....          |           özcan çakıcı (adana) ,   selamun aleyküm musa eroğlu'ndan yine gönlüm hoş değil çalarsanız çok sevinirim Bu şarkı çok sevdiğim babama gelsin...          |           Sait (Zug) ,   Yayininiz çok guzel,dalip gidiyoruz uzaklara...!!! Musa Eroglu'ndan "Telli Turnam" rica edebilir miyim,sesinizin ulastigi herkese gelsin....          |           adem bolakar (almanya) ,   iyi yayinlar abim kolay gelsin süperdin yine bugün uzun yoldan geldim yorgunum ama isvicre efemdende vaz gecemiyorum sonuna kadar dinliyorum süpersiniz bir isdegim var calarsani sevinirim keske gelmeseydim yalan dünyaya tesekür ederim adem bolakar saygi ve sevgilerimi sunarim...          |           Sait (Zug) ,   Merhaba, Ali Asker'den Metris rica edebilir miyim! ...          |           ismail degirmenci (konya) ,   neşet ertaş acem kızı çalarsanız sevinirim tüm dinleyenlere gelsin saygılar selamlar iyi yayınlar...          |           MELEK (isvicre) ,   SLM EMIN SENEL DEN SU GURBETIN RICA ETSEM BENDEN TÜM GURBETCILERE GELSIN ISTEKLERIMI CALDIGINIZ ICIN COK SAOLUN EMEGINIZE SAGLIK...          |           MELEK (isvicre) ,   SLM TANER OLGUN DAN YORULDUM BEN RICA ETSEM TÜM DINLEYICILERE GELSIN... Detay          |           MELEK (isvicre) ,   SLM HAYIRLI YAYINLAR SEYFI DOGANAY DAN SENINDE YÜZÜN GÜLMESIN RICA ETSEM ...          |           Sait (Zug) ,   Merhaba, Yayininiz çok guzel turkulere doyuyoruz,siradaki turkuleri bizi dinleyen herkese gelsin.saygilar...          |           mesut özçoban (antalya elmalı) ,   selam ozan yörukoğlu doslar hayırlı yayınlar ...          |           Sait (Zug) ,   Merhaba, Cengiz Ozkan'dan-"Ganatli Kapi"yi rica edebilir miyim? Daglar birbirine kavusur ama benim hicbir zaman kavusamayacagim kisiye gelsin!!!...          |         
24 Nisan 2014 Perşembe   

Lütfen Flash PLayer Yükleyin
Buradan.

  Anasayfa  |   Sohbet  |   Programlar  |   Programcılar  |   Yayın Akışı  |   Haber Arşivi  |   Radyomuz  |   Sitene Ekle  |   Sunucu Ol  |   Videolar  |   İletişim  |

Sinan Akçıl’dan Yeni Video Klip "Bize Yazdım"...

Yaptığı tüm albümleri ile Türkiye müzik sektöründe ses getiren Sinan Akçıl, piyasaya çıkarttığı albümü “Kapı” ile yine adından sıkça söz ettirdi. İlk Devamı...

Meyra’dan Sürpriz Klip "Fotokopi"...

Meyra’nın “Aşklayalım” adlı albümünün 4. video klip çalışması “Fotokopi” şarkısına geldi. Klip, Miami’nin en güzel sahilinde ve popüler mekanlarında ç Devamı...

Gökhan Özen, "İki Yeni Yabancı Remix"in Klibini Yayımla...

Gökhan Özen, "Budala" adlı klibinin ardından, "İki Yeni Yabancı Remix" versiyonu ile dikkatleri üzerine çekiyor. Devamı...

 
1
Sibel can
kis masali
Dinle  
3
Kibariye
Kac kadeh kirildi
Dinle  
4
Linet
Adini sen koy
Dinle  
5
Ferhat Göcer
Saril bana
Dinle  
7
Oğuzhan Koç
Her aşk birgün biter
Dinle  
6
Sila
Saki
Dinle  
9
Orhan Ölmez
Tanrı istemezse
Dinle  
8
Sıla
Zor Sevdiğimden
Dinle  
9
Yudum
Esmesun Ayruluk
Dinle  
2
Haktan
unuttum
Dinle  
 
 
 
 Saatler
Program
   09.00 - 12.00
   12.00 - 15.00
   15.00 - 18.00
   18.00 - 20.30 Isvicre FM Karisik Müzik paylasimi>>>Canli Yayin
   20.30 - 21.30 Zürich Diyanet Baskanligi din Musavirligi ile ortak Program>>>Canli Yayin
   21.30 - 24.00
   24.00 - 02.00 Dj Arda / Dj Arda ile Gecenin Matemi>>>Canli Yayin
   02.00 - 09.00 Isvicre FM Karisik Müzik paylasimi>>>AUTO YAYIN
   
   
   
   
   
   
   
 
ANKET
26.11.2013
Hangi programimizi Takip ediyorsunuz..?
Sabah Günaydin isvicre Programi(15)
Dj Arda Gecenin Matemi Programi(23)
Camilerden Canli yayin Dini sohbetler(5)
Dj Ali ve Yasin ile Spor Programi(2)
Dj Kelebek Canli Yayin (9)
Ozan Yörükoglu Canli yayin Cenevre`den (8)
HAFTANIN BİYOGRAFİSİ / TÜMÜ
Sertap Erener Biyografi
 

Tüm Hakları Saklıdır. | All Rights Reserved | Copyright © 2013 *   Dj İstek Paneli